29/3/11

SER, FER, i AJUDAR A FER. Presentació oficial de la meva candidatura a les municipals 2011, amb el President Artur Mas


 Per fi ha arribat el dia D. Ho ha dit en Kiku Sanchís només començar. L’hora H, el dia 22 de maig quan es tanquin els col·legis electorals.

Sento aquests darrers quatre anys com si hagués fet un grau universitari i, ara, m’estic examinant de tota la carrera de cop.

De de l’agost passat en que, amb en Ramon Reixach, vaig començar el llibre no he descansat ni un sol dia, literalment. Quan “Ciutadà Mora” va veure la llum ja va ser un descans i, avui, n’ha estat un altre.

Condensar tot el que sento i penso, en un discurs, en molt poc temps era una feina per la que no estic preparat.  Els que hi entenen –i tenen raó- em van donar 15 minuts.   Jo m’he allargat una mica més ... vaja, em sembla que molt més. D’això encara no n’he après però ho faré.

En fi.  L’important és que m’hi he esplaiat explicant-me. He intentat que quedessin molts clars els tres eixos de valors del nostre govern: el ser, el fer, i el deixar fer.

o   SER:  Un Mataró orgullós de la seva identitat i personalitat però obert al món. Que miri de tu a tu a la Gran Barcelona.
o   FER: Crear la plataforma per guanyar cada oportunitat per reactivar l’economia, crear ocupació i estar al costat de les persones que més ho necessiten. CREATIVITAT, COMPETITIVITAT, PRODUCTIVITAT I EFICÈNCIA: MARCA DE MATARÓ
o   AJUDAR A FER:  Ajudar, a què la societat civil es desenvolupi lliurement. Una administració amiga de l’activitat econòmica.

Aquesta: SER, FER, I DEIXAR FER serà la divisa del meu govern si, finalment, mereixem la confiança dels mataronins i les mataronines el dia 22 de maig.

Podeu llegir aquí tot el discurs o, millor, veure’l sencer:







No us esteu de fer-me arribar, com sempre, la vostra opinió i sentiments.

Finalment, vull agrair a tanta gent com ha col·laborat perquè un acte com el d’avui hagi sortit com ha sortit. 

Omplir a vesar la Sala Cabanyes, tal i com estan les coses avui, no era cosa fàcil. Finalment, veient que podríem fer-ho, hem habilitat una pantalla a la gàbia i moltíssima gent sort n’ha tingut.  Certament no han estat tant còmodes ni ho han pogut seguir tant bé.

Agrair –dic- a tanta gent que ha treballat des de fa setmanes, desinteressadament, perquè tot sortís bé.  Aquesta és la part més maca de la política, quan neix de baix, quan tothom hi posa el coll amb il·lusió.  Som una gran força política al País i s’espera de nosaltres que fem les coses bé però, moltes vegades, s’oblida que són persones voluntàries qui ho fan.  A tothom, començant pel President Artur Mas, i acabant pel personal de la pròpia sala Cabanyes moltes, moltes gràcies.

També podeu trobar els links a d'altres notícies .. capgros, tot, el punt, mataronoticies,