15/3/11

Ciutadà Mora. Un somni que val mitja vida.




Avui estic especialment content i orgullós perquè, finalment, la feina de tants mesos veurà la llum.  Des que m'ho vaig plantejar, abans de l'estiu de l'any passat fins ara, hi he esmerçat moltes hores, moltes. Ni un dia de vacances. Nits, caps de setmanes, festes de tot tipus incloent les de Nadal. Hores i hores, en definitiva, per fer realitat un somni: escriure "el llibre"
Aquest vespre el presentaré als militants i simpatitzants de CiU, que han vulguin venir a l'Assemblea perquè, em sembla, que s'ho mereixen.
El company de viatge, imprescindible i impagable, en aquest llarg camí ha estat en Ramon Reixach. No ho hauria pogut fer sense el joc d'en Ramon perquè, senzillament, jo no sabia massa bé ni com començar.
Quan n'hi vaig parlar, ell de seguida, em va proposar fer un llibre de preguntes com si fos una conversa. Això em va semblar més fàcil perquè la estructuració era el que més por em feia.  Al final però, en Ramon m'ha fet suar tinta en cada pregunta.  No m'ha deixat escapar i m'he mullat en tot el que, ell, ha volgut.  Va ser la seva condició i us puc ben assegurar que m'ho ha fet purgar.
Al final, han estat cent preguntes sobre pensament, vida i bona política, que espero se us facin de bon llegir.
Avui no serà una presentació formal. Aquesta, ja vindrà.  A partir de demà, doncs, començarà a distribuir-se pel circuit habitual.
En trobareu una mica més d'informació al web www.ciutadamora.cat