17/7/09

Debat dels 2 anys de mandat a Televisió de Mataró. TVM.





Ahir vaig ser a TVM, al Pantalla Oberta amb en Pep Andreu. Això vol dir debat en directe, començar tard i acabar l’endemà!
M’hi vaig sentir còmode durant tot el debat tot i que sempre, quan acabo, sento i penso que m’he deixat moltes coses i que hauria pogut dir això i allò, etc etc. Com em diuen sempre, soc massa exigent, fins i tot amb mi mateix.
No se què us haurà semblat? En Fernández, ha fet un post però ell és de la casa!
Per exemple, me’n vaig oblidar de parlar de lo bruta que tenim la Ciutat en relació al tema dels graffitis i la gran diferència d’actitud que hi tenim CiU en vers el tripartit local o, tampoc vaig parlar del fet recent on el govern ha declarat “PRESCINDIBLE” l’actual estació de tren.
Ja se sap que no es pot parlar de tot (i jo tinc massa tendència a intentar-ho) però sí que vaig tenir la sensació de que ens vam allargar i, en alguns moments, va haver-hi un debat filosòfic de nivell estratosfèric durant el qual no se pas si el zapping no devia fer el seu efecte.
I com diuen a Can TVM, com que temps és l’únic que els sobra, doncs barra lliure! I vam acabar a les tantes ;-) com sempre.