8/6/09

A casa, satisfet pel resultat de les Europees. Tremosa a Brussel·les.



Tinc sensació de tranquil·litat i no em trobo cansat. Potser és que la sensació d’haver fet tot el que hem pogut, personalment i col·lectivament, em permet anar a dormir amb la consciència tranquil·la. Demà analitzarem bé els resultats. D’entrada, crec que fem bé d’anar treballant el tema de la regeneració democràtica perquè superar la elevada abstenció del 2004 semblava impossible i ha passat. Suposo que la crisi que patim ho agreuja però la campanya dels dos grans espanyols segur que també.
El fet de que CiU siguem la única força que, a la Ciutat, ha guanyat en vots (més de 1200) tot i haver-hi més abstenció, i el fet de la patacada general del tripartit local amb el PSC al capdavant també em deixen un bon gust de boca però caldrà analitzar-ho amb calma. Tot i això, cal felicitar al PSC per haver guanyat les eleccions.
No vull marxar sense, però, agrair des d’aquí a tots els que han treballat professionalment en donant suport a les eleccions d’avui, als mataronins i mataronines que els ha tocat ser a les meses electorals, als interventors/res i apoderats/rades, i a tot l’equip de CiU que ha treballat en la campanya.
Podeu veure algunes de les "imatges de campanya de CiU" aquí
Ah! I jo soc tant poc diputat europeu ara, com quan m’he llevat ... què hi farem !!! ;-)
... a dormir perquè m’espera una setmana d’autèntica bogeria i ara ja és demà.