20/5/09

Visca Ràdio Arenys, independent.

Aquest matí m’he trobat una grata sorpresa a Ràdio Arenys.
Feia tres setmanes que van contactar amb nosaltres per fer un debat, amb candidats (com més amunt de la llista millor) de tots els partits polítics presents al Parlament. Com que ni Tremosa ni Sedó podien, i en ser Maresme, els vam dir que hi aniria jo, i amb molt de gust.
La sorpresa ha estat meva quan, avui, el debat a cinc o sis bandes s’ha convertit en una entrevista de gairebé una hora per mi, tot solet. El periodista (Josep Mª Cano), Europa, i jo mateix. A mi m’ha passat volant i hem pogut tocar força temes intentant explicar bé perquè ens juguem tant en les eleccions europees.
Aquí teniu “el debat” complet. A l’inici del tall sentireu com el periodista explica com ha anat això de que hagi quedat CiU tot solet.
Realment, ja fa dies que ho hem estat veient en diferents mitjans però cada dia és més descarat. L’interès per explicar el programa Europeu de la resta de forces polítiques sembla inexistent i que s’orientin a “passar desapercebuts”.
Jo vull felicitar a Ràdio Arenys perquè us podria donar algun exemple de com en un cas així i en altres mitjans, el programa s’hauria suspès i, per tant, els que pretenen amagar-se ho haurien aconseguit, a més de silenciar als que ens volem explicar. Això és periodisme independent !