8/8/08

Dia 8, més 8, Any 8 (+2000) Avui faig 45 anys !!

Estic content i orgullós del que he fet fins ara. Segur que hi ha coses que he fet que, potser, les hauria d’haver fet d’altra manera o fer-ne d'altres o, fins i tot moltes més però, què caram !! la vida és així, ningú és perfecte i, com diu aquell, “jo menys”.
Només lamento si mai he ofès algú. Això si que em sap greu i m'agradaria arribar a poder disculpar-me, personalment, amb cadascú.
Ara bé, per la resta, estic satisfet. Tinc una família que m’estimo. Uns pares i germanes meravellosos, més de 23 anys casat amb una dona extraordinària, dos fills fantàstics (un d'ells demà passat farà 20 anys), una gran colla d’amics i amigues, una feina que m’omple i m’apassiona, mil somnis per complir i la il.lusió d’un nou despertar cada dia! Què més es pot demanar ?
Ahir al vespre vam celebrar l’aniversari en família i, tot i que m’agafa treballant, avui només penso en la motxilla i la tenda per marxar a Mentet, demà.
Quin País !!!




I és clar, avui també comencen els jocs de Beijing. i cal recordar que el 8 és el número de la sort a Xina.





... dilluns tornaré a ser al despatx però això ja serà un altre repte, no ?