22/3/08

ELECCIONS DES DE LA PIRÀMIDE DEL SOL A TEOTIHUACAN








Aquestes són les primeres eleccions que recordo, des de fa molts anys, en que no participo directament en el dispositiu Convergent, sigui d’interventor, apoderat, missatger, multimèdia, o el que sigui.
Com que fins el mateix diumenge vaig estar molt atrafegat i el diumenge feia el viatge, en cotxe, de retorn de Querétaro al D.F. vam aprofitar per passar a veure Teotihuacan. Això de tenir amics a per tot va la mar de bé. En aquest cas he d'agrair-ho a en Manel i a en Jorge, que va ser l'unic que em va acompanyar a dalt de la piràmide del sol i on jo, per si de cas, vaig posar el dit al centre (per si de cas es reparteix energia positiva de veritat ... ;-)
Des d’allà, vam fer vàries connexions en directe amb la seu electoral. Era una mica estrambòtic però funcionava. Del meu mòbil pujant piràmides a l’skype de la seu electoral, amb la qual cosa era una mena d’intervenció en directe que projectàvem perquè tothom sentís. Estic segur que si hagués agafat el portàtil i la webcam hagués pogut enviar-hi imatges. Ara bé, com que solen passar coses tècniques ... vam anar parlant fins a tancar els col.legis però a partir de les 9 vaig entrar en un forat negre i ja no vaig tenir cobertura. Coses que passen !
Al vespre, a l’hotel, vaig seguir totes les intervencions de tothom fins a veure com ens donava aquell diputat ballarí (l’onze) que finalment no ha acabat venint.