6/7/07

Santes i Assamblea

SANTES EN FOTO
A l'ateneu de la Caixa Laietana s'ha inaugurat la exposició d'en Dani Domínguez sobre les Santes 2006. El mural és original i hi ha algunes fotos que m'han agradat força.Una bona iniciativa que s'ha anat consolidant i que ajuda a agafar temperatura de festa ! Les Santes 2007 ja són aquí !
.
ASSEMBLEA A CDC
Fa molts anys que vaig escriure que, si les assemblees dels partits fossin molt nombroses i participatives, moltes coses que passen no passarien.Com que se el que és ser al partit, militar i treballar, se el que s'agraeix el que s'informi, es faci debat, i es pregunti a l'assemblea la opinió sobre els temes d'actualitat.No enganyaré a ningú dient que estic molt content amb la participació de la nostra militància perquè, si ho estic de manera qualitativa, no ho estic tant per la quantitativa. Hi estic molt compromès i hem de treballar per a millorar, també, aquest aspecte. Potser hem de repensar el fet de les clàssiques assemblees i trobar altres fórmules de participació.