20/7/07

Ple de 5 hores i mitja


Omplir 330 minuts no sembla senzill però a mi m’ha passat el temps volant. Encara que les cadires dels regidors són incòmodes, ho són molt més les del públic. El meu problema d’ubicació és que em sento com si estigués al bell mig de la sala (gaire bé hi sóc) i en una posició ni ergonòmica, ni operativa, ja que sempre he d’estar en una mala posició per parlar de cara a algú o per escoltar. Del contingut del Ple en destaquen alguns temes que, com el de la nostra proposta de fer una Casa-Museu on va néixer Puig i Cadafalch, portaran cua.

Al matí, vaig ser a Argentona, on estan a punt d’inaugurar un Gimnàs virtual. Vaig provar les bicicletes, l’eslàlom i la lluita. Es tracta d’interactuar amb jocs de forma que fer exercici sigui més distret i agradable, tot sempre sota control mèdic i esportiu, per a controlar tots els paràmetres d’esforç i salut.

Els assumptes polítics de la setmana van començar dilluns amb la Comissió informativa d’Innovació i Presidència i dimarts amb el Consell de PUMSA. Ja ho anirem veient, però la primera no sembla que tingui –de moment- massa sentit i, en canvi, se’ns gira feina a PUMSA. Vaja, com era d’esperar !