9/6/07

Il·lusió pel futur

Aquesta tarda ens hem trobat a la sala dels lleons.

Els regidors del Grup actual, els "sortints" per entendre'ns, ens han passat l'alternativa a la nova llista.

Crec que amb la disponibilitat per continuar treballant que tenen els que surten i la il·lusió de tot el nou Grup, i no parlo només dels set regidors sinó de tots, farem una bona feina.

Tots estem d'acord en que estem davant d'una cursa de fons, on s'ha de treballar de forma constant i saber arribar a la gent, però que si es treballa, d'aquí a quatre anys, les nostres opcions seran reals.

CONTINUEM AMB CAN FÀBREGAS

Després m'he trobat amb dues persones de la Plataforma que ens havien demanat per reunir-nos.

M'ha sorprès el fet de que el que volien saber és quina seria la nostra posició. Tant poca credibilitat tenim els polítics ? Elles dues han seguit la campanya i saben la nostra posició des de fa mesos.

Sembla que volien saber si mantindríem la nostra posició. Accepto que no en devem tenir -de credibilitat- i, per tant, també serà una cosa que haurem d'aconseguir amb els anys treballant de forma honesta i clara.

SOPAR ÍNTIM

Avui m'he adonat que he pogut anar a sopar amb la Pili, tots sols.Feia molts dies que no en teníem la oportunitat.

He fet molt de gust la pre i la campanya però segurament no me'n he adonat prou de tot el que he sacrificat. Ho dono tot per bo i ningú m'ha retret res. Molt menys la família a qui li dec el recolzament anímic més important.

Per no caminar, hem anat al Sangiovese del carrer Sant Josep. Bé, com sempre. Endavant Pepi i Joan.

COMUNICAT MÈDIC

Com que el trauma em va dir que se m'inflaria i agafaria colors -la cama vull dir- doncs no me'n preocupo però sí que hi entén sí.

Procuro caminar poc però quan ho he de fer, sóc com un cuc que marxa arrossegant una cama.