20/4/07

Viatge de tornada a casa

Avui poca cosa podré explicar. Wake-up a les 3,30h, bus a l’aeroport de S.Francisco i 5,30h de vol a New York. Estic escrivint això en un Boeing 757 de Delta, de darrera generació, amb pantalla en cada seient. Acabem de deixar Nebraska i entrem a Iowa. Per tastar la tecnologia –quin vici ! – he pagat $5 per jugar al Galaktor. És el primer joc de “marcianitos” que vaig conèixer. Ara, això sí, en pantalla tàctil. Surt a dolar per hora !

Pots veure TV, ràdio, pel·lícules, música, etc. El pagament l’he fet sense moure’m, American Express “que te crió”! i au. Ja hi ha companyies i avions que permeten parlar per telèfon, i internet està al caure. Què voleu que us digui ... molta tecnologia però continuem volant a la mateixa velocitat, en els mateixos incomodíssims seients i amb pitjors esperes i controls.

Veig que qui més qui menys ha s’ha firat en gadgets. A mi m’han fet comprar uns auricul.lars per l’iPOD que, si us dic la veritat, no acabo d’apreciar si son o no millors que els originals.
Ha estat la meva única despesa suntuària i, pel que veig, he estat molt moderat. No se si és perquè no he tingut temps lliure ?

Ah ! una cosa sí, porto una maleta més. Tant gran com l’altre. L’Abigail , ahir, es va “compinchar” amb els meus fills i em va fer anar al Wal-Mart a comprar alguna cosa que, segons ella, volien els meus fills. Al final, porto una maleta NOVA! Plena d’american traditional food. Això tampoc es pot explicar. Ridiculous !

Buff ! encara falten dues hores per arribar a New York. Vaig a canviar l’hora i ja continuaré el bloc al vol a BCN (si tinc bateria) ...

I això que són les 19,20h a Mataró i les 10,20h aquí, les 13,20 a New York .... Buff, també !

Fins demà, a les 7,35 no aterrem a BCN !! Long trip !