8/4/07

La vitalitat de l'Eixam


L'Eixam és la colla de mainada del Grup i fem una sortida al mes per ensenyar-los camins i, sobretot, crear-los l'hàbit de muntanya, l'esperit de sacrifici i la possibilitat de divertir-se tota una colla sense necessitats de "maquinetes". M'ho passo d'allò més bé. A muntanya la canalla s'obra d'allò més i està alerta a tot el que se'ls explica. Busquen les històries i les llegendes. Anomenes les bruixes i ja els tens tots al voltant esperant saber-ne més. Estic segur que s'estimaran el País i la companyonia.

Avui hem fet una volta des d'Espinavell (veïnat de Molló). Si us hi podeu escapar, a l'octubre us recomano la Tria dels Mulats .

Deia que hem sortit d'Espinavell, hem pujat a Fabert i hem fet tota la volta fins a tornar a Molló passant pel Riberal, fondalada que com el seu nom indica és a la ribera del Ritort.

El dia acompanyava. Sol esplèndid i vistes de balcó des de Sant Antoni fins al massís del Canigó. El que teníem al davant tota la estona era el Costabona i les esquerdes de Rojà. La neu nova marcava perfectament les arestes i el cor ja m'hi portava. Espero que arribi l'estiu per anar-hi camí del Canigó.

A mig dia ja érem a casa i sant tornem-hi, que no ha estat res. Reprendre la feina i preparar per tornar a casa aquest mateix vespre. Demà he de preparar la setmana i prefereixo fer-ho des d'allà. Només em sap greu que tothom diu que a Vallter hi ha molt bona neu però per a mi, aquest any m'haurà passat en blanc (mai pitjor dit) i no m'hauré posat els esquís ni una sola vegada. Buf !